♥ ►Dikter från en mörk plats◄ ♥

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Är det så svårt?

Av Carro - 7 maj 2011 18:56


Är det så att förstå


Är det så svårt att förstå

Förstå att jag mår skit

Är det så svårt att förstå

Förstå att jag har ångest

Ångest utan jag säger något

Jag orkar inte säga något

För jag har ångest varje dag

Varje jäkla dag

Är det så svårt att föstå?

 
 
elin

elin

8 maj 2011 08:03

Hej!
Jag tycker att du är grym på att skriva dikter, men samtidigt så tycker jag att det är så otroligt synd att du ska behöva må så otroligt dåligt, det är inte rättvist :/ Kram på dig!

http://elinbok.bloggplatsen.se

 
Ida The Ida

Ida The Ida

19 maj 2011 21:03

Hej!
Jag älskar dina dikter, och den ovan är typ en av dem jag tycker bäst om eftersom den speglar hur jag känner mig så bra. Jag lider verkligen med dig. Och jag fattar verkligen hur det känns, även om jag kanske inte mår riktigt lika dåligt som du.
Men du, ha det bra. Försök se det goda i livet, och om du är riktigt less på allt någon gång - Försök bli helt jävla damparg. Jag lovar det funkar. Bara tänk 'NÄ VAFAN NU SKITER JAG I ALLT OCH ALLA, SAKER OCH TING GÅR IAF INTE SOM DE SKA! FLYTTA PÅ ER MIFFON FÖR HÄR SKA JAG FRAM!'. Fast tänk bara... Inte säga högt för det kan såra ;D Men seriöst, det är värt att testa ellr hur? För asså det funkade för mig... Jag klarade mig en hel vecka genom att vara skitarg bara.

Nu babblar jag på helt random märker jag, så jag ska sluta med det och inte ta upp mer av din tid. Ha det bra.

http://desires.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nnj

Av Carro - 7 september 2018 09:48

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260"

Mm

Av Carro - 7 september 2018 09:44

2525951260

Av Carro - 6 september 2018 19:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260

Av Carro - 2 september 2018 21:46

Ingen tycker om mig för den jag är Jag måste alltid vara någon som Som jag inte är Jag hatar mig för jag inte vågar säga ifrån För jag är rädd att människor inte kan ta vad jag säger. Jag hatar mig! ...

Av Carro - 14 augusti 2018 21:53

Jag kan inte vara med mer Med på din tortyr Det känns som tortyr när du tror att Att jag vill visa mina nya sår för dej Jag ville ju ha en kram Det känns som tortyr när När du säger att jag får hålla ut Jag kan inte hålla ut längre Det går...

☼ Om mig ☼


Jag skriver mörka dikter. Jag tror det är viktigt att man vet att man inte är ensam om att va nere!

Följ mig på Bloglovin'

Följ

Fråga på

13 besvarade frågor

Maila mig

Om ni vill mig är adressen info@diktboken.nu  <3

♥ Skriv ngt till mig :-) ♥

Kategorier

♥ Senaste dikerna ♥

Vad fan är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards