♥ ►Dikter från en mörk plats◄ ♥

Direktlänk till inlägg 9 september 2017

Masken

Av Carro - 9 september 2017 19:04

Alla sviker och sårar mig om jag inte har min mask den där som gör att folk missförstår mig

Jag vill inte ha masken
Den är dum, jag vet
Men när jag på gång och på gång blir sviken
Sviken och sårad för att jag inte
Inte mår bra
Då tar jag helre på mig den dumma masken än blir
Blir sviken och sårad
Masken hatar jag men
Men ni hatar att se den verkliga Carro

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nnj

Av Carro - 7 september 2018 09:48

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260"

Mm

Av Carro - 7 september 2018 09:44

2525951260

Av Carro - 6 september 2018 19:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260

Av Carro - 2 september 2018 21:46

Ingen tycker om mig för den jag är Jag måste alltid vara någon som Som jag inte är Jag hatar mig för jag inte vågar säga ifrån För jag är rädd att människor inte kan ta vad jag säger. Jag hatar mig! ...

Av Carro - 14 augusti 2018 21:53

Jag kan inte vara med mer Med på din tortyr Det känns som tortyr när du tror att Att jag vill visa mina nya sår för dej Jag ville ju ha en kram Det känns som tortyr när När du säger att jag får hålla ut Jag kan inte hålla ut längre Det går...

☼ Om mig ☼


Jag skriver mörka dikter. Jag tror det är viktigt att man vet att man inte är ensam om att va nere!

Följ mig på Bloglovin'

Följ

Fråga på

13 besvarade frågor

Maila mig

Om ni vill mig är adressen info@diktboken.nu  <3

♥ Skriv ngt till mig :-) ♥

Kategorier

♥ Senaste dikerna ♥

Vad fan är klockan?


Skapa flashcards