♥ ►Dikter från en mörk plats◄ ♥

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Snälla!

Av Carro - 18 april 2011 17:15


En dikt om att inte få flytta till en annan stad.

(OBS Den är dålig poetiskt, jag vet.)


Jag vet att du är rädd

Rädd för att allt ska bli rörigt

Jag vet också att jag blev dålig sist jag flyttade

Men är det bättre att jag mår dåligt

Dåligt för att jag inte har några vänner i Tranemo

För det har jag inte

Snälla låt mig flytta till Göteborg

Snälla jag ber dig!

Min ångest börjar bli olidig

Den känns som en kniv i hjärtat

Så varför plåga mig mer?

CP
 
 
Julia

Julia

18 april 2011 17:48

Hej du skriver jätte fina dikter jag önska att jag kunde skriva sådana fina och bra dikter som du kolla gärna in min blogg wwww.skojmedjulia.blogg.se
Göteaborg är en fin stad :-)

Hoppas du får flytta dit
Ha det gött

http://www.skojmedjulia.blogg.se

Carro

18 april 2011 19:18

"vägrar låta dig gå" är kanske ngt

 
alyssachow

alyssachow

19 april 2011 07:40

Vilket land är ditt hem land?

http://alyssachow.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

19 april 2011 12:05

Jag har läst många inlägg där du skriver dikter om att du är cp? CP eller inte man är lika värd iallafall! Man är ju den man är... du värkar ju va bäst :)

http://kompistjejen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nnj

Av Carro - 7 september 2018 09:48

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260"

Mm

Av Carro - 7 september 2018 09:44

2525951260

Av Carro - 6 september 2018 19:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260

Av Carro - 2 september 2018 21:46

Ingen tycker om mig för den jag är Jag måste alltid vara någon som Som jag inte är Jag hatar mig för jag inte vågar säga ifrån För jag är rädd att människor inte kan ta vad jag säger. Jag hatar mig! ...

Av Carro - 14 augusti 2018 21:53

Jag kan inte vara med mer Med på din tortyr Det känns som tortyr när du tror att Att jag vill visa mina nya sår för dej Jag ville ju ha en kram Det känns som tortyr när När du säger att jag får hålla ut Jag kan inte hålla ut längre Det går...

☼ Om mig ☼


Jag skriver mörka dikter. Jag tror det är viktigt att man vet att man inte är ensam om att va nere!

Följ mig på Bloglovin'

Följ

Fråga på

13 besvarade frågor

Maila mig

Om ni vill mig är adressen info@diktboken.nu  <3

♥ Skriv ngt till mig :-) ♥

Kategorier

♥ Senaste dikerna ♥

Vad fan är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards