♥ ►Dikter från en mörk plats◄ ♥

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Orkar inte vara CP mer

Av Carro - 15 april 2011 18:30

Handlar om hur mycket jag hatar mitt liv i rulle.


 

Jag är CP

Jag kan inte ändra på det

Jag vet det men det är så svårt

Så svårt att stå ut med det

När jag inte orkar vara den

Den som alla skiter i

Den som ingen vill vara vän med

Vän med bara för jag sitter i rulle

Den man skrattar åt

Skrattar åt bara för att jag inte äter som andra

Att maten kommer ibland bredvid munnen

Jag orkar inte bli utfrust bara för att jag är CP

Jag orkar inte leva mer med ett handikapp

  





 
 
Ingen bild

Jag

15 april 2011 19:43

BEUNDRAR DIG!♥
ATT DU ORKAR LEVA MED DETTA!! ATT DU...
ATT DU KLARAR DET♥
UNDERBART<3

 
Monica

Monica

15 april 2011 20:00

Alla har bättre o sämre dagar..
Men du är stark o du kan så mkt även om du har ditt handikapp. Förstår du tröttnar ibland på allt det där, känner igen så mkt själv, då jag är handikappad efter en olycka. *styrkekram till dig*

http://monda.bloggplatsen.se

 
Liv-Lina

Liv-Lina

15 april 2011 20:45

Dikten var jättebra. Gillar din blogg, skriver oxå poesi. Förstår oxå att du tröttnar, men du är helt unik, och förtjänar respekt. Låt ingen trampa på dej!! Kram Lina

http://www.liv-lina.bloggplatsen.se

 
Danti

Danti

15 april 2011 21:42

Du gör så fina dikter! Eller, a, DU ÄR EN ÄNGEL! <3

http://www.danti.bloggplatsen.se

 
sanna

sanna

16 april 2011 01:36

carro, du är stark. fin och modig, som vågar skriva och formulera dig så som du gör. jag tänker på dig. kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

 
manda

manda

16 april 2011 15:00

Gumman, du är vacker precis som du är! Jag beundrar dig och hade utan tvekan velat vara vän med dig! :D

dessutom e du sjukt vacker , så låt ingen slå ner dig<3

http://mandanilsenius.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

16 april 2011 22:16

Handikapp eller inte så ska man bli accepterad för den man är. Inte för hur man ser ut eller för att man har ett handikapp. De som inte går nära dig är fega, de är rädda för vad alla andra ska tycka. Jag skulle kunnat bli din vän om vi typ kände varandra. Kram Freja.

P.S Stå på dig och alla är unika på sitt eget sätt! Bry dig inte om de andra och umgås med dina nära och kära! :) D.S

http://www.fre314.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nnj

Av Carro - 7 september 2018 09:48

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260"

Mm

Av Carro - 7 september 2018 09:44

2525951260

Av Carro - 6 september 2018 19:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2525951260

Av Carro - 2 september 2018 21:46

Ingen tycker om mig för den jag är Jag måste alltid vara någon som Som jag inte är Jag hatar mig för jag inte vågar säga ifrån För jag är rädd att människor inte kan ta vad jag säger. Jag hatar mig! ...

Av Carro - 14 augusti 2018 21:53

Jag kan inte vara med mer Med på din tortyr Det känns som tortyr när du tror att Att jag vill visa mina nya sår för dej Jag ville ju ha en kram Det känns som tortyr när När du säger att jag får hålla ut Jag kan inte hålla ut längre Det går...

☼ Om mig ☼


Jag skriver mörka dikter. Jag tror det är viktigt att man vet att man inte är ensam om att va nere!

Följ mig på Bloglovin'

Följ

Fråga på

13 besvarade frågor

Maila mig

Om ni vill mig är adressen info@diktboken.nu  <3

♥ Skriv ngt till mig :-) ♥

Kategorier

♥ Senaste dikerna ♥

Vad fan är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards